vrijdag 30 april 2010

En de mannen in oranje pakken doen The Hustle

Ik wilde best bloggen deze week.

Bijvoorbeeld over Wim Keizer die nog steeds op antwoord wacht. En over hoe idioot dat eigenlijk is in een branche die voor een fors deel over informatieverstrekking gaat. Of zou moeten gaan.

Maar het kwam er niet van. Zieke medewerker, langslopende ambtenaren, iets met glasvezel, overlegje hier en dan natuurlijk ook een overlegje daar.

Maar vandaag is het vrijdag en omdat de majesteit vandaag niet jarig is is het een vrije vrijdag.
Er ontgaan me wel meer dingen.

Een passend muziekje. Go now van de Moody Blues leek me wel wat. Al was het maar omdat al die jaarlijks opduikende artikelen over Willem die straks koning wordt maar nu nog even niet me echt heel erg gaan vervelen.

Maar zoals wel vaker werd het een ander liedje. Of clipje.
Ik moest er eerst even om grinniken. Maar later toch ook weer helemaal niet.
Huppelend retro-deuntje. En de mannen dansen The Hustle in oranje pakken.
Vandaar dus maar.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Vrolijk deuntje, maar wel een beetje een tragisch filmpje. Ik vraag me af wat er gebeurd als een van die mannen uit de maat danst...

Ton de Kruyff zei

Bladerend door de reacties op het filmpje bij YouTube lijkt het clipje opgenomen te zijn in een Filipijnse gevangenis.
De vrijwilligheid van de actie wordt niet helemaal duidelijk. Maar als je naar de gelaatsuitdrukking van sommige van de deelnemers kijkt maak ik me weinig illusies.

schrijverdezes zei

Op welke vraag van Wim Keizer doel je precies? En komt dat blogstukje alsnog? Ik ben wel benieuwd, een beetje discussie is altijd fijn. Misschien heb je tijd op 5 mei?

Ton de Kruyff zei

Wim wil graag weten hoe het met het geld gaat. Ik blogde daar al eerder over maar het kan natuurlijk altijd nog een keer.