vrijdag 26 maart 2010

Good People

Al voordat Edwin het bibliobloggende wereldje schokte met de mededeling dat hij zou gaan vertrekken bij de Zeeuwse Bibliotheek zou het muziekje van vandaag "Good People" van Jack Johnson zijn.

Maar er hoorde een ander filmpje bij, en een heel verhaal dat er nu even niet bij past.

"Where'd all the good people go?".

Ik vind de zin wel passen. Voor straks, als er geen ZBDigitaal meer is. Dat wordt nog ernstig raar. Want daar staat tenslotte altijd wat. En het is ook nog zinnig. Wat een niet al te vaak voorkomende combinatie is.

Jack Johnson komt later dit jaar een optreden doen. Dus die duikt dan vast wel weer op.
Ik hoop dat dat met Edwin ook zo zal zijn.

Nu even oefenen voor het aanstaande zwaaien.

3 opmerkingen:

Unknown zei

Dank je wel Ton! Lekker liedje ook nog. Ik heb nog geen idee verder maar een ding weet ik wel: mijn blog blijft. Misschien dat de vorm verandert, of de titel, maar ik blijf doen wat ik doe, zelfs als ik -bijvoorbeeld- assistent hovenier word :-)

Ton de Kruyff zei

Kijk, dat is goed nieuws.
zolang je maar niet gaat bloggen over bodembedekkers oid, het kan ook te gek he :)

Marian zei

toepasselijk muziekje, en ik zwaai mee!