dinsdag 23 juni 2009

Geen Delicious

Eigenlijk wilde ik vandaag ding ... (?) even doen, over Delicious.
Maar een eerste dag weer werken is dan misschien toch niet het goede moment.
Niet dat er nu van allerlei rampspoed was gebeurd. Dat niet.

De betaalautomaat, de trouwe lezers hebben eerder over dat probleem gelezen, deed het zelfs weer. Ook al ging het ding pas 1 minuut voor mijn binnenkomst weer werken. Was het de machine? Nee. Was het dan de telefoonlijn? Nee. Was het dan misschien iets met de fysieke kabel? Ook niet. Ergens in een kastje, geheel buiten het gebouw, bleek iemand wat stekkers verwisseld te hebben. En daar zat ook onze stekker van de betaalautomaattelefoonlijn tussen.
Nooit zal ik weten wie die stekker verwisselde, of zelfs maar waarom dat gebeurde.
Verder was er natuurlijk nog veel meer gebeurd, maar daar ga ik nu eerst maar mee verder anders komt het niet af.

O ja. Wat wel erg fijn was. Onderop de stapel post lag een dikke kartonnen bruine envelop. Met daarop het wat rommelige logo van het certificeringsbureau. Adem die stokt, dat soort dingen. Het meegstuurde rapport heb ik nog niet gelezen. De blik bleef hangen bij de zin:
"De auditor komt in deze rapportage tot het advies [...] om het certificaat [...] onder voorbehoud te verlenen."
Niet dat ik nu drie weken de adem heb ingehouden maar het was toch een erg mooi bericht,

Morgen Delicious, heus waar. En misschien ook Xmarks. Want daar kon ik persoonlijk meer mee.

3 opmerkingen:

Unknown zei

En ook Xmarks gaat 2.0. Eerlijk s eerlijk ook ik heb meer met Xmarks.

Maar even over "onder voorbehoud". Is dat zoiets als bij aantoonbaar vormbehoud, of d'r mankeert nog wel het één en ander aan, maar de schatten hebben zo hun best gedaan...

Ton de Kruyff zei

"Onder voorbehoud" is iets als "Jullie krijgen een goedgekeurd vinkje maar als jullie niet als de (...) die en die dingen verbeteren komen wij van de certificering het vinkje na een half jaar alsnog uitgummen".
Maar in Langedijk zijn we reuze tevreden, binnen de gegeven situatie was "onder voorbehoud" het hoogst haalbare.

Unknown zei

Dan is het doel bereikt. Gefeliciteerd.